I-Flow 365

Factuurverwerking neemt vaak veel tijd in beslag. Dat kan efficiënter en sneller! Met I-Flow 365 beschikt u over een tool die uw facturen automatisch herkent, vastlegt en verwerkt met behulp van kunstmatige intelligentie (AI). En dat allemaal binnen uw eigen financiële systeem. Laat AI het werk doen, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is.

Automatisch herkennen van factuurinformatie

I-Flow 365 is een slimme tool die facturen herkent met behulp van AI, ongeacht of deze fysiek of digitaal zijn ontvangen. E-mails met facturen worden automatisch opgepikt en doorgestuurd naar de software, die de factuur herkent aan de hand van belangrijke kenmerken zoals het IBAN-nummer of ordernummer. Vervolgens worden de crediteurgegevens direct opgehaald uit het financiële systeem. Andere belangrijke informatie, zoals het factuurbedrag, factuurnummer en factuurdatum, wordt vervolgens automatisch uitgelezen.

Functionaliteiten

  • Herkennen van factuurinformatie met behulp van AI.
  • Automatisch oppikken van e-mails die facturen bevatten.
  • Koppeling met uw eigen financiële systeem.
  • Te gebruiken als module binnen E-Content 365.
  • Indien gewenst mogelijk om handmatige controle uit te voeren door gebruiker.
  • Microsoft 365 integratie; onderliggende techniek maakt gebruik van de standaard Microsoft 365 onderdelen.

Koppeling met uw financiële systeem

Na de herkenning worden de facturen via de integratieoplossing doorgestuurd naar uw financiële systeem, waar ze automatisch worden vastgelegd. Vervolgens worden ze aan de gebruiker aangeboden om gefiatteerd te worden. Het aantal handmatige handelingen wordt verminderd en de kans op foutieve invoer wordt verkleind, wat het proces efficiënter én sneller maakt!

Op basis van AI

In tegenstelling tot traditionele extractie die sjablonen gebruikt om factuurgegevens te herkennen, maakt I-Flow 365 gebruik van kunstmatige intelligentie. Naarmate de software meer facturen verwerkt, wordt deze steeds beter getraind in het herkennen van gegevens zoals factuurnummers, rekeningnummers en adresgegevens. Dit resulteert in een steeds nauwkeurigere en efficiëntere verwerking.

Uw voordelen

  • Kans op foutieve invoer wordt verkleind.
  • Vereenvoudigd en optimaliseert de administratieve processen.
  • Efficiënter werken.
  • Besparing van tijd.
  • 365 dagen actief, altijd beschikbaar zodat uw factuurverwerking nooit stil komt te liggen.

Meer informatie aanvragen