In een wereld waar informatie voortdurend groeit, kan het een uitdaging zijn om overzicht te houden. Veel organisaties worstelen met versnipperde gegevens, inefficiënte processen en een gebrek aan structuur. Een digitale samenwerkingsomgeving helpt u om informatie te organiseren, toegankelijk te maken en effectief te beheren. Daarnaast biedt het volledige controle over processen zoals het beheren van bewaar- en vernietigingstermijnen.
Digitaal samenwerken
Efficiëntie in de kern van uw organisatie
Archive-IT helpt uw organisatie efficiënter te werken door processen te vereenvoudigen en de samenwerking te verbeteren. Met slimme digitale oplossingen voorkomen wij de chaos van verspreide documenten en onduidelijke workflows. Alles wordt gestructureerd en snel vindbaar door metadata en OCR, waarbij documenten automatisch worden gecategoriseerd en geïndexeerd. Dit maakt de informatie direct toegankelijk voor uw medewerkers, wat tijd bespaart en ervoor zorgt dat u zich kunt richten op de écht belangrijke werkzaamheden.
Uw voordelen
- Kosten besparen met efficiënter documentbeheer en geautomatiseerde processen.
- Tijd besparen dankzij een zoekfunctie waarmee medewerkers snel de juiste informatie vinden.
- Automatisch geordende en gecategoriseerde data voor beter overzicht.
- Altijd en overal toegang tot belangrijke documenten en gegevens.
- Krijg overzicht in de informatiestromen die continu in beweging zijn.
- Het voldoen aan wet- en regelgeving.
Automatisering van uw processen
Door uw processen te automatiseren bespaart u tijd en geld en werkt u efficiënter. Archive-IT heeft twee oplossingen ontwikkeld die u hierin ondersteunen.
Informatie staat vaak verspreid over het gehele applicatielandschap van een organisatie. Dit maakt het beheer ervan vaak onoverzichtelijk en tijdrovend. E-Content 365 stelt u in staat om alle soorten gegevens op één veilige en overzichtelijke locatie op te slaan.
Uw administratieve processen kunnen vaak efficiënter en sneller! Met I-Flow 365 biedt Archive-IT een tool die uw facturen automatisch herkent, vastlegt en verwerkt met behulp van kunstmatige intelligentie (AI). En dat binnen uw eigen financiële systeem.
Referentie
"Het Document Management Systeem, dat door Archive-IT en eigen WonenBreburg collega's succesvol is geïmplementeerd, biedt niet alleen een oplossing om poststromen efficiënt te ondersteunen, maar is gebouwd vanuit de voornoemde filosofie van de organisatie die niet achterop wil geraken en bestaande en nieuwe kansen wil benutten."
"Het ticketsysteem van de E-Content helpdesk werkt erg goed. Ik werk met veel leveranciers samen en daarbij komt Archive-IT toch bovenaan waar het gaat om opvolging en afhandeling van vragen of problemen. Die samenwerking vind ik erg prettig."