Probleemstelling

Kindante wilde graag alle gegevens van een medewerker op één centrale plek beheren. Door de vele locaties van Kindante kon niet iedereen (die daarvoor geautoriseerd is) toegang krijgen tot de personeelsinformatie, deze lag immers in papier op het hoofdkantoor in Sittard. Daarnaast wilden ze hun huidige CRM-systeem graag optimaal gaan benutten en de functionaliteiten die AFAS biedt uitgebreider gaan inzetten.

Oplossing

De ideale oplossing voor Kindante was dan ook het digitaliseren van hun personeelsdossiers door Archive-IT. Ongeacht op welke locatie iemand werkzaam is, zolang deze de juiste rechten heeft, kan de personeelsinformatie geraadpleegd worden. Door het digitale personeelsdossier is er ook maar één plek waar alle informatie van de betreffende medewerker opgeslagen wordt. Het feit dat Archive-IT veel ervaring heeft met digitaliseren binnen de onderwijssector en de rechtstreekse upload naar AFAS zorgde voor een perfecte match.

Resultaat

  • Meer efficiëntie, zorgvuldigheid en transparantie.
  • Alle gegevens op één centrale plek.
  • Voldoet volledig aan de wet- en regelgeving.
  • Er kwam veel ruimte vrij op het hoofdkantoor, die voor andere doeleinden kon worden ingezet.

Kengetallen

837

Gedigitaliseerde dossiers

4.051

Digitale tabbladen

93.284

Gedigitaliseerde images

Inschrijven voor nieuwsbrief